Svar till frågestunden!

Hur många besökare har du?
Runt 100 nu, eftersom att jag hade slutat blogga. Men förut var det runt 600 st!

hur gammal är du ?
Jag är 14 år!

varför ville du göra en "skvaller" blogg?
Det är en kul fritids sysselsättning, och jag delar med mig av det jag tycker och tänker om blogg " kändisar ".

skulle du kunna lägga upp en bild på dig själv någon gång?
Haha nä antagligen inte, kanske kommer upp någongång när jag helt slutar blogga på denna blogg!

vilken av bloggarna som du bloggar om tycker du minst om?
Vet faktiskt inte, Antagligen Kissie för att hon beter sig som en 14 årig fjortis när hon själv säger att hon hatar dom?


vad skulle du skriva om kissie mejlade dig och frågade om ni kunde ses?
Skulle antagligen träffa henne och försöka få fram en massa skvaller , hehe (6)

varför skriver du inte om amir?
Jag gör det då och då, men det finns inte så mycket att skriva om!

Din blogg är grym! varför bloggar du så sällan?
Pga att jag inte orkade, but now im back!

Är Dessie och Kissie något till varann de har samma efternamn?
Inte vad jag vet!

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Tycker ändå att det borde finnas en slags hint om vem du är ;) Typ, kör på att lägga upp ledtrådar lite hipp som happ muaha. Det blir ju både roligare för oss o för dig eftersom vi antagligen aldrig kommer gissa rätt hörru.

2009-09-02 @ 21:07:56
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Postat av: Maria

Lite tråkigt att du är anonym...



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-09-05 @ 20:49:08
URL: http://www.borasbloggarna.se
Postat av: göteborgarn:)

hahaha, jag bara äälskar din blogg. själv orkar jag inte granska dom "riktiga" bloggarna så noga, men du ser dom där små sakerna liksom :)

fortsätt skriva massa tjejen , du äe bäst :D

2009-09-07 @ 16:48:46
Postat av: Anonym

uppdatera!

2009-09-08 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0