Dessie på UNG08'

Läste på Paows blogg om att Desiree inte berättar allt? Skämms hon eller vadå? Jag skulle skämmas om något sånt hände mig, men Dessie är ju så jävla perfekt enligt henne så hon skämms inte för någonting. Men nu till händelsen, på ung08 blev Dessie misshandlad och fick en tårta i ansiktet. Själv tycker jag det är kul, det är klart som fan att hon får skit. Dessie skrev såhär i sitt inlägg " Hade det trevligt idag, förutom incidenterna från idag.. Suck, att folk inte kan bete sig.. Tycker det är synd faktiskt med tanke på att jag egentligen inte har gjort något, jag gör bara mitt jobb! " Det var det ända hon skrev om den händelsen.


Sen laddade hon upp en bild :


Och skrev Sjukt söta bloggläsare! Ville dock inte visa ansiktet pga olika anledningar.  Redan fått tårtan i ansiktet? Såklart det är synd, att sånt ska hända bara för att man har en blogg. Men det händer bara för att hon tror att hon kan provocera så mycket och göra vad som helst utan att något händer ..

Kommentarer
Postat av: Lizette

Haha! Ser ut som om hon har amputerat bort ena benet där.



Följer man top model vet man att den där posen (med uppvikt ben) är ett big no no

2009-08-15 @ 02:26:52
URL: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0